Strona internetowa www.infoserwis.torun.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. OK, akceptuję
Piątek, 26 Kwiecień 2024 Imieniny: Marzena, Klaudiusz, Maria, Marcelina, Ryszard
  • panele fotowoltaiczne toruń, solary, fotowoltaika
  • PARTNER Kancelaria rachunkowo - podatkowa Emilia Paradowska
    ul. Sobieskiego 10
    87-100 Toruń

    Oferta:

    Działamy na rynku od 2002 roku. Od początku działalności szczególną uwagę przywiązujemy do jakości świadczonych przez nas usług. Z większością naszych klientów współpracujemy od początku istnienia firmy, do dnia dzisiejszego, co doceniamy i z czego jesteśmy dumni.

     

    Nasze usługi świadczymy zgodnie z obowiązującymi standardami oraz dostosowujemy się indywidualnie do potrzeb każego klienta. Pracujemy na najnowszych, wicąż aktualizowanych programach komputerowych, zarówno finansowo-księgowych, jak i kadrowo-płacowych.

     

    Świadczymy usługi w zakresie:

     

    KSIĘGOWOŚĆ


    PROWADZENIE KSIĄG
    - Usługi księgowe związane z rozpoczęciem działalności w Polsce
    - Bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych
    - Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych oraz raportów statystycznych
    - Sporządzanie dokumentów związanych z zakończeniem roku obrotowego
    - Sporządzanie raportów i analiz dla Zarządu
    - Sporządzanie raportów konsolidacyjnych oraz sprawozdań zgodnych ze standardami przyjętymi przez Klienta
    - Asysta w trakcie przeprowadzania kontroli podatkowych i audytu

    ORGANIZACJA DZIAŁÓW KSIĘGOWYCH
    - Usługi związane z organizacją działu księgowości
    - Zapewnienie efektywnego przepływu informacji i dokumentów księgowych
    - Wprowadzanie systemu księgowości zarządczej oraz systemu kontroli finansowej
    - Rozwiązywanie specyficznych problemów księgowych związanych z przeprowadzaniem fuzji i połączeń
    - Pomoc w wyborze i wdrożeniu systemu księgowego

    PRODUKTY KSIĘGOWE
    - Opracowanie Zakładowego Planu Kont
    - Opracowanie i usprawnienie istniejących procedur księgowych
    - Opracowanie wewnętrznych procedur kontroli finansowej

    KADRY I PŁACE

    ZEWNĘTRZNA ADMINISTRACJA PŁAC
    - Naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków płatnych przez ZUS, zgodnie z przepisami prawa, regulaminami pracy i wynagradzania
    oraz z uwzględnieniem danych zmiennych przekazywanych przez Klienta
    - Sporządzanie list płac, zbiorówek list płac oraz raportów płacowych dla upoważnionych osób Klienta
    - Przygotowywanie pasków płac, uwzględniających dane zawarte w formularzu ZUS RMUA oraz zaświadczeń o zatrudnieniu
    i wynagradzaniu
    - Sporządzanie list płac umów cywilnoprawnych
    - Sporządzanie przelewów i przekazywanie wynagrodzeń pracowników na ich rachunki bankowe
    - Sporządzanie i przekazywanie przelewów bankowych na rzecz Urzędu Skarbowego oraz ZUS
    - Sporządzanie i przesyłanie do ZUS deklaracji rozliczeniowych
    - Sporządzanie miesięcznych deklaracji oraz informacji podatkowych ( PIT-4, PIT-8A, IFT-1) oraz przesyłanie ich do Urzędu
    Skarbowego
    - Przygotowywanie rocznych informacji o dochodach PIT-11, PIT-8B, IFT-1R oraz rocznego obliczenia podatku PIT-40


    - Przygotowywanie i przesyłanie danych finansowych dla działu księgowości Klienta
    - Asysta i współpraca z Klientem przy inspekcjach i kontrolach z ZUS, Państwowej Inspekcji Pracy lub Urzędu Skarbowego
    - Współpraca z audytorami Klienta
    - Przygotowywanie i przesyłanie do GUS obligatoryjnych dla Klienta sprawozdań statystycznych
    - Audyt poprawności naliczania wynagrodzeń
    - Przeprowadzanie korekt deklaracji ZUS
    - Opracowywanie dokumentacji do celów ustalania kapitału początkowego przez ZUS oraz wystawianie zaświadczeń Rp-7

    ZEWNĘTRZNA ADMINISTRACJA KADR
    - Audyt dokumentacji personalnej
    - Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej (teczek personalnych)
    - Sporządzanie i ewidencja dokumentacji związanej z zawarciem i rozwiązaniem stosunku pracy, umów zlecenia i o dzieło
    - Rejestracja, dokonywanie zmian oraz wyrejestrowywanie pracowników z ZUS
    - Rozliczanie absencji pracowniczych
    - Informowanie Klienta o konieczności przeprowadzenia i aktualizacji badań lekarskich pracowników, szkoleń z zakresu BHP
    i szkoleń PPoż
    - Sporządzanie i przesyłanie do PFRON deklaracji miesięcznych
    - Przygotowywanie i przesyłanie do GUS obligatoryjnych dla Klienta sprawozdań statystycznych
    - Przyjmowanie inspekcji PIP w zakresie prawidłowości prowadzenia administracji kadrowej, dostarczanie odpowiednich danych
    i udzielanie wyjaśnień
    - Sporządzanie raportów i zestawień kadrowych

    Branże

    stat4u